Zákaznické centrum odboru řízení přeprav

Dnešní svět klade stále vyšší požadavky na rychlost, přesnost a efektivnost. Plánujeme dle požadavků zákazníka, soustřeďujeme se na komunikaci a plánování v rámci celé přepravní cesty. Úkolem odboru řízení přeprav je zajistit, aby všechny požadavky zákazníků byly naplněny v co nejvyšší možné míře. Odbor je rozdělen na dvě části – komoditní manažery a zákaznické centrum.

vizitka brigita brenkova

Komoditní manažeři (7:00-15:00)

  • Příprava obchodních případů pro realizaci a jejich následné řízení a koordinaci
  • Informování o průběhu realizace přeprav v rámci Evropy
  • Provádění změn v plánech přeprav

vizitka Jana Muchová: Vedoucí oddělení komoditních manažerů

vizitky
...
vizitky

Zákaznické centrum 24/7

Zákaznické centrum zajišťuje nepřetržitou (24/7) operativní komunikaci se zákazníky nebo i jinými partnery v době realizace obchodních případů. Zajišťuje zejména:

  • Informování o mimořádných událostech na síti ČR (výluky, nehody)
  • Informování o pohybu vlaku
  • Dohled nad přepravami v režimu 24/7
V případě, že Vám aplikace nabídne manipulační vlak s číslem „0“, je potřebné se na obsluze manipulačního místa domluvit s místně příslušným vozovým disponentem.

vizitka Kontakt 4: Pavel Viskup: vedoucí oddělení pro zákaznické centrum a JVZ
vizitka Kontakt 5: Zákaznické centrum sem dám logo zakaznickecentrum@cdcargo.cz 226 066 066


Infoline

+420 972 242 255
info@cdcargo.cz

Monday - Friday
8:00 - 16:00


Customer
service centre

+420 226 066 066
ZakaznickeCentrum@cdcargo.cz

00:00 - 24:00 hr.


   

 

ČD Cargo Logistics