Zákaznické centrum odboru řízení přeprav

Dnešní svět klade stále vyšší požadavky na rychlost, přesnost a efektivnost. Plánujeme dle požadavků zákazníka, soustřeďujeme se na komunikaci a plánování v rámci celé přepravní cesty. Úkolem odboru řízení přeprav je zajistit, aby všechny požadavky zákazníků byly naplněny v co nejvyšší možné míře. Odbor je rozdělen na dvě části – komoditní manažery a zákaznické centrum.

vizitka brigita brenkova

Komoditní manažeři (7:00-15:00)

  • Příprava obchodních případů pro realizaci a jejich následné řízení a koordinaci
  • Informování o průběhu realizace přeprav v rámci Evropy
  • Provádění změn v plánech přeprav

vizitka Jana Muchová: Vedoucí oddělení komoditních manažerů

vizitky
...
vizitky

Zákaznické centrum 24/7

Zákaznické centrum zajišťuje nepřetržitou (24/7) operativní komunikaci se zákazníky nebo i jinými partnery v době realizace obchodních případů. Zajišťuje zejména:

  • Informování o mimořádných událostech na síti ČR (výluky, nehody)
  • Informování o pohybu vlaku
  • Dohled nad přepravami v režimu 24/7
V případě, že Vám aplikace nabídne manipulační vlak s číslem „0“, je potřebné se na obsluze manipulačního místa domluvit s místně příslušným vozovým disponentem.

vizitka Kontakt 4: Pavel Viskup: vedoucí oddělení pro zákaznické centrum a JVZ
vizitka Kontakt 5: Zákaznické centrum sem dám logo zakaznickecentrum@cdcargo.cz 226 066 066

IS PROBIS - Operational-Business System of CD Cargo

IS PROBIS - Operational-Business System of CD Cargo

Creation of the PROBIS System was decided in 2009 based on the need to get adapted to the systems and processes of CD Cargo to the requirements of TAF TSI. The preparatory phase of the project took place in the years 2010 and 2011, and the implementation phase in the years 2012 and 2013. The entire project was implemented within the Transport Operational Programme.  Total costs of the project amounted to CZK 172,582,704 and the financial resources obtained from the European Fund for Regional Development and from the Cohesion Fund equal the half of the total expenses, i.e. CZK 86,291,352.

The entire system contains a number of modules, from dispatcher (DISC, EMAN, APS, ORŘ, M), operational (PRIS, UDIV) to business (TMS, EROZA), and provides complex information to all units participating in the transport of every single consignment. It is very important that CD Cargo is the very first national European carrier that has implemented the new interfaces defined in TAF TSI.

Volume 1/2014 of the professional magazine New Railway Technology/New Railway Trends (NRT) published a paper titled "Implementation of PROBIS - Operational-Business System of CD Cargo" of authors Ludek Ehrenberg and Tomas Toth. The paper talks about the completed implementation of the PROBIS system in CD Cargo.



Infoline

+420 972 242 255
info@cdcargo.cz

Monday - Friday
8:00 - 16:00


Customer
service centre

+420 226 066 066
ZakaznickeCentrum@cdcargo.cz

00:00 - 24:00 hr.


   

 

ČD Cargo Logistics