Zákaznické centrum odboru řízení přeprav

Dnešní svět klade stále vyšší požadavky na rychlost, přesnost a efektivnost. Plánujeme dle požadavků zákazníka, soustřeďujeme se na komunikaci a plánování v rámci celé přepravní cesty. Úkolem odboru řízení přeprav je zajistit, aby všechny požadavky zákazníků byly naplněny v co nejvyšší možné míře. Odbor je rozdělen na dvě části – komoditní manažery a zákaznické centrum.

vizitka brigita brenkova

Komoditní manažeři (7:00-15:00)

  • Příprava obchodních případů pro realizaci a jejich následné řízení a koordinaci
  • Informování o průběhu realizace přeprav v rámci Evropy
  • Provádění změn v plánech přeprav

vizitka Jana Muchová: Vedoucí oddělení komoditních manažerů

vizitky
...
vizitky

Zákaznické centrum 24/7

Zákaznické centrum zajišťuje nepřetržitou (24/7) operativní komunikaci se zákazníky nebo i jinými partnery v době realizace obchodních případů. Zajišťuje zejména:

  • Informování o mimořádných událostech na síti ČR (výluky, nehody)
  • Informování o pohybu vlaku
  • Dohled nad přepravami v režimu 24/7
V případě, že Vám aplikace nabídne manipulační vlak s číslem „0“, je potřebné se na obsluze manipulačního místa domluvit s místně příslušným vozovým disponentem.

vizitka Kontakt 4: Pavel Viskup: vedoucí oddělení pro zákaznické centrum a JVZ
vizitka Kontakt 5: Zákaznické centrum sem dám logo zakaznickecentrum@cdcargo.cz 226 066 066

Company Education of ČD Cargo, a.s.

Company Education of ČD Cargo, a.s.

 

 

Basic project information

Registration number: CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004932
Name and number of the appeal: 043, Education of company’s employees
Name and number of priority axis: 1 - Employment support and workforce adaptability
Investment priority: 1.3 Workforce adaptability
Name of the programme: Operational programme Employment

Term of project realisation: 1st April 2017 – 31st March 2019
Total costs of the project: 4 305 332,- CZK
Grants from ESF funds: 2 152 666,- CZK

 

Aims and activities of the project

The aim of the project was to improve the level of knowledge and skills of both the ČD Cargo, a.s., and partner organisation from Brno ALTWORX s.r.o. employees and secure the unity of their qualifications and competences with requirements for their work.

Number of people involved in the project (supported people): 225; of which 183 employees took part in courses for total of 40 hours minimum.

Project activities:

  1. Technical and other skilled education, welding lessons including periodical examinations – total of 95 welders, rail vehicle repairmen, electrical mechanics, operating electricians and railway engineers with total of 40 hours minimum;
  2. Technical and other skilled educational activities, non-destructive testing courses including examinations – total of 3 supervisors, diagnosticians and rail vehicle repairmen with total of 40 hours minimum;
  3. Soft skills, managerial ability activities – total participation of 76 headquarter division directors, operational unit and rail wagon repair centres directors, heads of operational workplaces and rail wagon repairs centres, or other directors or senior staff, total of 40 hours;
  4. Specialised IT activity – total of 9 IS administrators and experts in the ICT area with courses of total of 40 hours minimum. Mainly ALTWORX s.r.o. employees took part in this activity.

The project is in coordination with the strategic aim to develop the internal repairs system and to be a sought employer as well thanks to the education system support. The project also included directors and selected senior employees of the company.



Infoline

+420 972 242 255
info@cdcargo.cz

Monday - Friday
8:00 - 16:00


Customer
service centre

+420 226 066 066
ZakaznickeCentrum@cdcargo.cz

00:00 - 24:00 hr.


   

 

ČD Cargo Logistics