Searchconnection
Catalogueof wagons
Stationsand disponents
Dataand queries
CustomerCentre
Dnešní svět klade stále vyšší požadavky na rychlost, přesnost a efektivnost. Plánujeme dle požadavků zákazníka, soustřeďujeme se na komunikaci a plánování v rámci celé přepravní cesty. Úkolem odboru řízení přeprav je zajistit, aby všechny požadavky zákazníků byly naplněny v co nejvyšší možné míře. Odbor je rozdělen na dvě části – komoditní manažery a zákaznické centrum.
vizitka brigita brenkova
vizitka Jana Muchová: Vedoucí oddělení komoditních manažerů
vizitky ... vizitky
Zákaznické centrum zajišťuje nepřetržitou (24/7) operativní komunikaci se zákazníky nebo i jinými partnery v době realizace obchodních případů. Zajišťuje zejména:
vizitka Kontakt 4: Pavel Viskup: vedoucí oddělení pro zákaznické centrum a JVZ vizitka Kontakt 5: Zákaznické centrum sem dám logo zakaznickecentrum@cdcargo.cz 226 066 066
The aim of the Project is to equip a total of 41 traction vehicles of the series 130 with the European Train Control System (Level 2, Baseline 3). The Project is co-funded by the European Union. The total co-funding rate amounts to a maximum of 85% of eligible costs, with the maximum amount of aid for equipment of one traction vehicle with the ETCS mobile part making CZK 6,750,000. The completion of the Project is expected by March 31, 2023.
+420 972 242 255 info@cdcargo.cz
Monday - Friday 8:00 - 16:00
Customer service centre
+420 226 066 066 ZakaznickeCentrum@cdcargo.cz
00:00 - 24:00 hr.