Searchconnection
Catalogueof wagons
Stationsand disponents
Dataand queries
CustomerCentre
Dnešní svět klade stále vyšší požadavky na rychlost, přesnost a efektivnost. Plánujeme dle požadavků zákazníka, soustřeďujeme se na komunikaci a plánování v rámci celé přepravní cesty. Úkolem odboru řízení přeprav je zajistit, aby všechny požadavky zákazníků byly naplněny v co nejvyšší možné míře. Odbor je rozdělen na dvě části – komoditní manažery a zákaznické centrum.
vizitka brigita brenkova
vizitka Jana Muchová: Vedoucí oddělení komoditních manažerů
vizitky ... vizitky
Zákaznické centrum zajišťuje nepřetržitou (24/7) operativní komunikaci se zákazníky nebo i jinými partnery v době realizace obchodních případů. Zajišťuje zejména:
vizitka Kontakt 4: Pavel Viskup: vedoucí oddělení pro zákaznické centrum a JVZ vizitka Kontakt 5: Zákaznické centrum sem dám logo zakaznickecentrum@cdcargo.cz 226 066 066
The aim of the Project was to equip ČD Cargo traction vehicles with a system for measuring of traction electricity consumption, which is the main precondition for billing the traction energy according to the real consumption. The Project was co-funded by the European Union. The total co-funding rate was a maximum of 50% of the eligible costs. The physical implementation of the Project was completed on 30th December 2020; in total, 115 traction vehicles of ČD Cargo, a.s., were equipped
+420 972 242 255 info@cdcargo.cz
Monday - Friday 8:00 - 16:00
Customer service centre
+420 226 066 066 ZakaznickeCentrum@cdcargo.cz
00:00 - 24:00 hr.