Searchconnection
Catalogueof wagons
Stationsand disponents
Dataand queries
CustomerCentre
Dnešní svět klade stále vyšší požadavky na rychlost, přesnost a efektivnost. Plánujeme dle požadavků zákazníka, soustřeďujeme se na komunikaci a plánování v rámci celé přepravní cesty. Úkolem odboru řízení přeprav je zajistit, aby všechny požadavky zákazníků byly naplněny v co nejvyšší možné míře. Odbor je rozdělen na dvě části – komoditní manažery a zákaznické centrum.
vizitka brigita brenkova
vizitka Jana Muchová: Vedoucí oddělení komoditních manažerů
vizitky ... vizitky
Zákaznické centrum zajišťuje nepřetržitou (24/7) operativní komunikaci se zákazníky nebo i jinými partnery v době realizace obchodních případů. Zajišťuje zejména:
vizitka Kontakt 4: Pavel Viskup: vedoucí oddělení pro zákaznické centrum a JVZ vizitka Kontakt 5: Zákaznické centrum sem dám logo zakaznickecentrum@cdcargo.cz 226 066 066
Project focusing on the fitting with radio stations GSM-R, approved and supported from the Solidarity Fund within the Operating Program Transport (OPD), priority axis 1 – Modernizing and development of railway network TEN-T, the support area 1.2. Securing the interoperability on existing railways, ensuring the accordance with technical specifications for the interoperability (TSI) and development of telematic systems (non-infrastructural part).
Printed report focused on the implementation completion - 1st round (pdf)
Radiostation GSM-R ČD Cargo between 2013-2014 - upgrade 2nd round (pdf)
+420 972 242 255 info@cdcargo.cz
Monday - Friday 8:00 - 16:00
Customer service centre
+420 226 066 066 ZakaznickeCentrum@cdcargo.cz
00:00 - 24:00 hr.