ČDCgo

Jako jeden z prvních železničních nákladních dopravců jsme pro Vás připravili revoluční možnost jak sledovat Objednávky. A to prostřednictvím mobilní aplikace ČDCgo. Chcete mít přehled o objednané přepravě u ČD Cargo? Stáhněte si aplikaci ČDCgo a sledujte stav přepravy prázdných a ložených vozů včetně předpokládaného příjezdu do stanice určení. Během několika sekund uvidíte v jakém stavu se objednávka nachází od jejího založení až po doručení na smluvní místo. Filtrujte dle různých parametrů tak, abyste rychle našli to, co hledáte. Potřebujete sdílet s kolegy nebo zákazníky konkrétní objednávku? S ČDCgo jednoduše pošlete link na detail objednávky, který lze zobrazit bez nutnosti přihlášení do aplikace.

Stažení ČDCgo

Stáhněte si naši novou mobilní aplikaci ČDCgo zcela zdarma

Funkčnosti aplikace

Přihlášení do aplikace

Použijte stejné údaje jaké používáte pro přihlášení do zákaznického portálu Eroza. Pokud je nemáte, můžete sledovat svoji objednávku prostřednictvím kódu objednávky, případně nás můžete kontaktovat na CDCgo@cdcargo.cz a požádat o vytvoření uživatelského účtu.

Přehled objednávek

Po přihlášení vidíte online všechny objednávky. Jak ty rozpracovaná, tak ty na cestě a doručené. Pokud hledáte konkrétní objednávku, můžete filtrovat (třeba podle čísla vozu nebo odesílací stanice) a rychle ji najít.

Detail objednávky

V detailu Objednávky vidíte již konkrétní informace – třeba konkrétní vozy, informace o zboží. Najdete zde rovněž aktuální polohu včetně předpokládaného příjezdu do stanice určení. Informace o aktuální poloze, stanici odesílací a stanici určení jsou k dispozici rovněž na mapě.

Profil

Ve vašem profilu si můžete nastavit jazykovou mutaci nebo si zvolit tmavý režim aplikace.

Dokumentace

Připravili jsme pro vás uživatelskou příručku s kompletním popisem aplikace.

Nebo si podívejte na krátké video o naší aplikaci:

FAQ

Jak je to s informacemi u Objednávek jedoucích mimo Českou republiku?

V případech přeprav jedoucích do České republiky za zahraničí (režim dovoz) bohužel v některých případech nejsou Objednávky k dispozici. V těchto případech jsme závislí na našich partnerech, kteří nám zásilky a vozy předávají. A bohužel ne vždy máme k dispozici taková data, abychom vám se mohli poskytnout. Jedná se zejména o přepravy z Polska.
Pokud se jedná o přepravy jedoucí z České republiky do zahraničí tak informace o Objednávkách jsou k dispozici s tím, že nemusí být dostupné informace o poloze a předpokládaném příjezdu do stanice určení mimo Českou republiku.

 

Jak je to s informacemi o předpokládaném příjezdu Objednávky do stanice určení?

V rámci aplikace se Vám snažíme predikovat, kdy Vaše objednávka dojede do stanice určení. Bohužel aktuální výluková činnost na síti je taková, že tato doba se může prodloužit. Jsme závislí na provozovateli infrastruktury a průběh výluk nejsme schopni ovlivnit. Berte prosím tento údaj jako informativní.

 

Kde si aplikaci stáhnout?

V AppStore nebo v Google Play.

 

Jak se do aplikace ČDCgo přihlásím?

Pokud máte přihlašovací údaje do zákaznického portálu Eroza, použijete je i pro přístup do ČDCgo. Pokud ne, napište nám prosím na email CDCgo@cdcargo.cz. Odpovíme vám co nejdříve, ale před tím, než Vám přístup zřídíme, si musíme zkontrolovat oprávněnost vašeho požadavku.

 

Musím mít registraci, abych mohl vidět stav objednávky?

Nemusíte. Máte možnost sledovat konkrétní Objednávku i bez registrace. K tomu vám stačí znát jednorázový kód objednávky. Ten lze získat např od Odesilatele nebo vám ho sdělí naše Zákaznické centrum.

 

Co pro vás chystáme

ČDCgo plánujeme dále rozvíjet. Již brzo si například budete moci nastavit notifikaci stavu vybrané Objednávky nebo si definovat vlastní filtry.

Budeme rádi, pokud nám napíšete další náměty na rozvoj ČDCgo. Opět na emailovou adresu CDCgo@cdcargo.cz


Infolinka

+420 972 242 255
info@cdcargo.cz

pondělí - pátek
8:00 - 16:00 hod.


Zákaznické
centrum

ZakaznickeCentrum@cdcargo.cz

pondělí - pátek
7:00 - 18:00 hod.


   

 

ČD Cargo Logistics