Sledování

Portlet Sledování vám umožňuje se jednoduchým způsobem dozvědět, kde je vaše Objednávka (zásilka či prázdný vůz k nakládce) včetně předpokládaného příjezdu do cílové stanice. Zobrazení daných informací je vázáno na roli (objednatel, odesilatel, příjemce, plátce), informace jsou dostupné buď v mapě, či v přehledné tabulce. V obou pohledech je dostupné filtrování s širokou škálou parametrů, které umožňuje vyhledávání konkrétní Objednávky. Vyhledávat lze samozřejmě i přes konkrétní číslo železničního nákladního vozu. Všechny údaje je rovněž možné exportovat např. do excelu.

Ke každé konkrétní Objednávce pak jsou k dispozici detailní informace. Tyto informace jsou členěny do 5 logických celků (Souhrn, Vozy, Adresy, Stanice, Zboží). K dispozici jsou tak úplné informace o dané Objednávce.

Portlet Sledování je přístupný v rámci našeho zákaznického portálu Eroza, informace jsou poskytovány zdarma.

Existuje možnost sledovat konkrétní Objednávku i bez registrace. K tomu vám stačí znát jednorázový kód objednávky a ten zadat do formuláře. Kód lze získat např od Odesilatele nebo vám ho sdělí naše zákaznické centrum.

FAQ

Jak je to s informacemi u Objednávek jedoucích mimo Českou republiku?

V případech přeprav jedoucích do České republiky za zahraničí (režim dovoz) bohužel v některých případech nejsou Objednávky k dispozici. V těchto případech jsme závislí na našich partnerech, kteří nám zásilky a vozy předávají. A bohužel ne vždy máme k dispozici taková data, abychom vám se mohli poskytnout. Jedná se zejména o přepravy z Polska.

Pokud se jedná o přepravy jedoucí z České republiky do zahraničí tak informace o Objednávkách jsou k dispozici s tím, že nemusí být dostupné informace o poloze a předpokládaném příjezdu do stanice určení mimo Českou republiku.

 

Jak je to s informacemi o předpokládaném příjezdu Objednávky do stanice určení?

V rámci aplikace se Vám snažíme predikovat, kdy Vaše objednávka dojede do stanice určení. Bohužel aktuální výluková činnost na síti je taková, že tato doba se může prodloužit. Jsme závislí na provozovateli infrastruktury a průběh výluk nejsme schopni ovlivnit. Berte prosím tento údaj jako informativní.

 

Jak se do Sledování přihlásím?

Pokud máte přihlašovací údaje do zákaznického portálu Eroza, portlet Sledování se vám po přihlášení automaticky zobrazí. Pokud ne, napište nám prosím na email CDCgo@cdcargo.cz. Odpovíme vám co nejdříve, ale před tím, než Vám přístup zřídíme, si musíme zkontrolovat oprávněnost vašeho požadavku.

 

Musím mít registraci, abych mohl vidět stav objednávky?

Nemusíte. Máte možnost sledovat konkrétní Objednávku i bez registrace. K tomu vám stačí znát jednorázový kód objednávky. Ten lze získat např od Odesilatele nebo vám ho sdělí naše zákaznické centrum.

Co pro vás chystáme

Portlet Sledování plánujeme dále rozvíjet. Na konci roku 2022 jsme přidali nový pohled na Objednávky přes vozy a další drobná vylepšení. Dále chystáme možnost nastavení notifikací o stavu vybrané Objednávky či Vozu.

Budeme rádi, pokud nám napíšete další náměty na rozvoj Portletu Sledování. Opět na emailovou adresu CDCgo@cdcargo.cz