Vyhledávaníspojení
Katalognákladních vozů
Stanicea disponenti
Dataa dotazy
Zákaznickécentrum
Od 1.6. jsme připravili pro naše zákazníky novou možnost, jak sledovat přepravy. Všichni, kdo mají přístup do portálu EROZA, se mohou prostřednictvím nového portletu Sledování jednoduchým způsobem dozvědět, kde je zásilka či prázdný vůz k nakládce včetně předpokládaného příjezdu do cílové stanice. Informace jsou dostupné v mapě či v tabulce a je možné si je filtrovat. Ke každé přepravě pak jsou k dispozici všechny potřebné informace. Jak vypadá aktuální stav jedoucích přeprav zobrazených v mapě je vidět na obrázku níže.
Navíc, od července pro vás připravujeme spuštění mobilní aplikace, která umožní všem zákazníkům mít informace o přepravách přímo v mobilním telefonu. Bude určena jak pro zákazníky s přístupem do EROZy tak pro neregistrované. Aplikace bude dostupná jak pro platformu Android tak i iOS. Jak bude vypadat přehled a detail Přepravy (Objednávky) si můžete prohlédnout na obrázku níže
Pokud máte dotazy k nové možnosti Sledování přeprav, napište nám na CDCErozaDotazy@cdcargo.cz
+420 972 242 255 info@cdcargo.cz
pondělí - pátek 8:00 - 16:00 hod.
Zákaznické centrum
+420 226 066 066 ZakaznickeCentrum@cdcargo.cz
00:00 - 24:00 hod.
ČD Cargo
Nabízí přepravu široké škály zboží od surovin po výrobky s vysokou přidanou hodnotou, přepravu kontejnerů, mimořádných zásilek, pronájem železničních vozů, vlečkové a další přepravní služby