Searchconnection
Catalogueof wagons
Stationsand disponents
Dataand queries
CustomerCentre
Dnešní svět klade stále vyšší požadavky na rychlost, přesnost a efektivnost. Plánujeme dle požadavků zákazníka, soustřeďujeme se na komunikaci a plánování v rámci celé přepravní cesty. Úkolem odboru řízení přeprav je zajistit, aby všechny požadavky zákazníků byly naplněny v co nejvyšší možné míře. Odbor je rozdělen na dvě části – komoditní manažery a zákaznické centrum.
vizitka brigita brenkova
vizitka Jana Muchová: Vedoucí oddělení komoditních manažerů
vizitky ... vizitky
Zákaznické centrum zajišťuje nepřetržitou (24/7) operativní komunikaci se zákazníky nebo i jinými partnery v době realizace obchodních případů. Zajišťuje zejména:
vizitka Kontakt 4: Pavel Viskup: vedoucí oddělení pro zákaznické centrum a JVZ vizitka Kontakt 5: Zákaznické centrum sem dám logo zakaznickecentrum@cdcargo.cz 226 066 066
The project is co-funded from the European Social Fund. Prague & EU: we invest in your future
Implementation period: 1.1.2009 – 31.10.2010 Project budget: CZK 5,277,798 (100% grant)
General information (pdf) OPPA Project update1 (pdf) OPPA_Project update2 (pdf) OPPA_Project update3 (pdf) OPPA_Project update4 (pdf) OPPA_Project update5 (pdf) Final presentation (pdf)
Ing. Jiří Koukol, PhD. project manager Jankovcova 1569/2c Praha 7 - Holešovice, 17000 T: 725 557 449 E: HRprojekty@cdcargo.cz
+420 972 242 255 info@cdcargo.cz
Monday - Friday 8:00 - 16:00
Customer service centre
+420 226 066 066 ZakaznickeCentrum@cdcargo.cz
00:00 - 24:00 hr.